هود صنعتی استیل

هود صنعتی استیل

هود صنعتی استیل

هود صنعتی استیل

هود صنعتی با دودکش مخفی

هود صنعتی با دودکش مخفی یک اصطلاح تخصصی برای انواع هود صنعتی است که در واقع دودکش مخفی دارند. معمولا هود صنعتی بدون دودکش در اشکال و نمونه های مختلفی ساخته می شود و طرح های متفاوتی دارد.

انتخاب یک هود صنعتی بدون دودکش یا هود صنعتی با دود کش مخفی کار چندان دشواری نیست و تنها کاری که نیاز است انجام شود انتخاب محیط نصب هود صنعتی و بررسی میزان و امکانات نصب می باشد. در واقع در زمان انتخاب هود صنعتی بدون دودکش باید شرایط محیطی توسط کارشناسان متخصص بررسی شود و بهترین نوع هود انتخاب شود که امکان نصب آن در محیط باشد.

دومین نکته ای که باید در زمان خرید هود صنعتی بدون دودکش در نظر داشته  باشید کیفیت و جنس هود است. یک هود صنعتی بدون دودکش به دلیل اینکه از کانال های درون کار استفاده می کند باید بهترین جنس کانال کشی و بهترین نوع ساختار بدنه را داشته باشد. بخصوص اینکه آشپزخانه و یا رستوران صنعتی به دلیل وجود حجم زیاد آلاینده های محیطی با رطوبت و چربی زیادی سر و کار دارد. معمولا بهترین جنس هم برای کانال درون کار و هم برای ساختار بدنه هود صنعتی استیل استنلس 304 است.

در واقع استیل به رطوبت و خط و خش مقاوم است و در زمان مواجهه با رطوبت و شستشو به راحتی مقاومت می کند. از این رو یک هود صنعتی بدون دودکش بهتر است از یک ساختار مطمئن استیل بهره مند باشد.

داشتن فیلتر های مناسب برای حذف چربی و همچنین داشتن یک فیلتر برای حذف بو از لازمه های یک هود صنعتی بدون دودکش مناسب است. فیلتر چربی و فیلتر ذغالی باید قابلیت شستشو داشته باشند و به راحتی بتوان آنها را باز و بسته کرد و در زمان های مورد نیاز شست و در صورت نیاز تعویض کرد.

هود صنعتی استیل

هود صنعتی استیل